Firemni video | 29. prosince 2022

Firemní videa s duší vaší značky | Motionspace.cz

Videa, videa, videa – všude, kam se jen podíváte. ? Za poslední tři roky se velká porce digitální reklamy přetransformovala z obrázků na různé animované nebo točené formáty. Všechny online platformy se dnes snaží hýbat, kývat, skákat a blikat, neboť o to v online marketingu celou dobu jde: získat pozornost zákazníka na dostatečně dlouhou dobu. ⏰

Jak se však dostat do této elitní skupiny značek, které využívají vlastní videa, obzvláště pokud nepatříte mezi největší hráče na trhu? Možná vás to překvapí, ale existuje velmi účinná zkratka: animované firemní video. ? Naši klienti ho mají mimořádně rádi, protože je efektivní, cenově dostupné a reklamu v něm dokážete snadno zabalit do příjemného a vtipného příběhu.

Zaujalo vás to? Směle čtěte dál. ?

Firemním videem podporujete povědomí o své značce (Brand Awareness)

Představte si, že vám na dveře zaklepe podomní prodejce a začne vám nabízet „zaručeně nejlepší“ rolety na trhu. Co uděláte? Budete se ho snažit co nejrychleji zbavit, protože ho neznáte a nedůvěřujete mu. ? Samozřejmě.

A teď si představte, že se váš klient cítí naprosto stejně, když mu váš e-shop začne klepat na jeho virtuální dveře a okamžitě mu začne nabízet nějaké produkty. ? Spotřebitel před vámi uprchne, protože vás nezná a nevěří vám. Pokud však zákazník o vaší značce již slyšel, při kontaktu s ní se nebude chovat tak podezřívavě, a šance, že si od vás něco koupí, je násobně vyšší.

A přesně k tomuto účelu slouží firemní video. Pokud jej rozumným způsobem distribuujete své cílové skupině, zvýšíte povědomí o své značce a produktech a produkty se vám budou následně snáze prodávat. Už totiž nebudete podomní prodejce, ale důvěryhodná společnost, kterou znají. ?

Důležitá je vaše cílová skupina

Samozřejmě, kvalitní firemní video má svá pravidla. A jednou z nejdůležitějších věcí při jeho tvorbě je důsledné seznámení se s cílovou skupinou. Firemní video musí mluvit „jazykem svého kmene“. Pokud je váš produkt orientován na mladé lidi, tykání a slangové výrazy jsou namístě. Mluvíte-li k lokálpatriotům, klidně použijte i nářečí. ?

My se při tvorbě firemních videí vždy snažíme nahlédnout „za oponu“. Nejde jen o to, ke komu mluvíme, ale také o to, jaké jsou zvyky této cílové skupiny, co by mohly na produktu či značce ocenit, a především – jaký problém našeho zákazníka dokáže produkt vyřešit. Firmy mnohdy zapomínají, že spotřebitel se o ně nezajímá proto, že je jejich značka úžasná. Zajímá se o produkt proto, že mu pomáhá vyřešit nějaký konkrétní problém. Jak například představíte aplikaci, díky které si lidé v restauraci budou moci objednat přes chytrý telefon přímo od stolu?

Například takto ?

Proč firemní video? Protože lepší je jednou vidět než 100x slyšet

Firemní video se skvěle hodí ke každé značce. Jsou však odvětví, u kterých bez takového videa ani nedokážete představit produkt. Představte si například, že existují patentované „kleště na klíšťata“, tedy nástroj, se kterým bez problémů dokážete vytáhnout klíštěte-parazita z kůže, a rovnou jej i poslat na analýzu do medicínského centra. Tam, kde vám nebude stačit ani sto obrázků, stačí jedno animované video (a dokonce ani nemusíte rozumět německy ?):


Ať už potřebujete představit nový produkt, vysvětlit princip jeho fungování nebo představit vizi, která stála za vznikem vaší firmy, firemní video je nejefektivnějším a často i nejpřitažlivějším způsobem, jak to udělat.

Google je s videi kamarád 

Jak jsme zmiňovali již na začátku, všechny digitální platformy se v poslední době snaží přizpůsobit video-trendu, a proto zvýhodňují a upřednostňují reklamy s videoobsahem. Pokud tedy budete propagovat svoji značku pomocí placených kampaní prostřednictvím Google Ads nebo Facebook reklamy, je velká pravděpodobnost, že získáte lepší pozice oproti klasickým statickým reklamám.

Navíc můžete díky firemnímu videu využít umístění, která jste dříve pouze obcházeli: například YouTube, Facebook Watch či Instagram Reels. Takové video je totiž možné kromě jeho nejdelší verze prostříhat i do několika kratších videí, takže je můžete použít také jako formát stories či jako YouTube reklamy, které nelze přeskočit.

Pojďte s námi tvořit vaše firemní video 

Pokud potřebujete takové video, jsme vám k dispozici. Náš tým pro vás na základě vašeho zadání vypracuje návrh kreativní ideje. Zajistíme samotné vizuální zpracování a v případě potřeby i dabing. Připravíme pro vás také samostatné formáty pro různé reklamní kanály.
Firemní video může:

  • změnit způsob, jakým se na vás vaši nynější a budoucí zákazníci dívají,
  • posílit povědomí o vaší značce v rámci vaší primární cílové skupiny
  • a navíc vám umožní spouštět reklamní propagaci na zcela nových kanálech.

 

Máte-li dobrý příběh, kvalitní produkt a celé to zabalíte do pěkného a dynamického obalu, v boji o pozornost zákazníka budete mít raketový náskok. ?

Ozvěte se nám na hello@motionspace.sk pojďme spolu něco vymyslet. ?

    Přihlašte se k odběru novinek

    This form is protected by reCAPTCHA and the Google. Privacy Policy a Terms of Service.

    Potřebujete poradit?

    Cítíte se z tolika možností jako na jiné planetě? Nejste si jisti, co je pro vás nejvhodnější? Navažte s námi spojení, rádi vám poradíme.

    Soubory cookie a soukromí

    Soubory cookie používáme, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Více informací najdete v našem prohlášení o ochraně osobních údajů.